
NAUCZYCIELKI: Natasza Nowicka, Karolina Kurzawa.
Jesteśmy najmłodszą grupą dzieci w naszej przedszkolnej krainie „Wesołej Ludwiczki”. Mamy po 3 – latka i wiele rzeczy w przedszkolu jest dla nas nowością. Stopniowo adaptujemy się do środowiska przedszkolnego pod czujnym okiem naszych kochanych pań. Z czasem czujemy się coraz bardziej bezpiecznie i z uśmiechem przekraczamy próg przedszkola, nie płacząc już za mamą i tatą. Choć jesteśmy jeszcze mali to chętnie poznajemy zasady panujące w grupie i uczymy się serdecznego i kulturalnego zachowania wobec naszych kolegów i koleżanek. Staramy się także być coraz bardziej samodzielni, chętnie śpiewamy piosenki, wykonujemy prace plastyczne oraz bierzemy udział w zajęciach edukacyjnych i zabawach ruchowych. Korzystając z pięknej pogody wychodzimy na spacery i poznajemy piękno otaczającej nas przyrody. Nasze panie zawsze dbają o to, abyśmy czuli się w przedszkolu jak w domu, dlatego uczymy się poprzez zabawę, w radosnej i przyjaznej atmosferze. Wszystko to sprawia, że na naszych buziach pojawia się uśmiech i zadowolenie z miło spędzonych chwil w przedszkolu!
Luty 2025
Realizacja projektu Tablit ,,Kosmos (Ziemia i Kosmos)’’.
- Dzieci stawały się znawcami Kosmosu, oglądały ilustracje i animacje, a następnie tworzyły prace plastyczne przedstawiające Kosmos.
- ,,Podróż w Kosmos”- tworzenie rakiet na zajęciach w sali LEGO.



Marzec 2025
Realizacja projektu Tablit ,,Roślina (w ogrodzie)’’.
- Dzieci poznały m.in. pracę ogrodnika oraz samodzielnie mogły eksperymentować w ogródku przedszkolnym.
- Sadzenie bratków- dzieci zaangażowały się w proces sadzenia, co pozwoliło im zrozumieć, jak rosną rośliny i w jaki sposób dbać o środowisko.



Kwiecień 2025
Aktywność plastyczna dzieci:
- ,,Bawimy się kolorami’’-dzieci eksperymentując kolorami tworzyły nowe barwy.
- ,,Sensoryczne dłonie’’- zabawa rozwijająca zmysł dotyku, podczas której dzieci badały różne faktury i przyklejały je tworząc dłoń.
- Podczas „Tygodnia bez zabawek” dzieci tworzyły własne zabawki z kartonów, butelek i materiałów recyklingowych. Budowały bazy oraz wspólnie konstruowały zabawki rozwijając swoją wyobraźnię.




